
Årets
første motorcykeltur - årets første forårsdag
![]()
Ikke noget at sige til, at 40 cykler
samledes i Lunden
Strålende sol - ingen vind - og temperaturen rundede de
20 grader
![]()
Finn havde lavet en herlig
tur til Dollerup Bakker
Så der var simpelthen ikke et øje tørt
![]()

Nye
medlemmer - nye cykler - gamle medlemmer - gamle cykler
![]()
Hov - var der en is-kiosk lige dér - sådan én kan altså ikke stå alene
Ser Hald Sø godt ud -
iklædt sol og forår - YES
Jo-jo - såsonen 2018 blev sat i gang med manér
![]()
Du
skal altså lige have et billede mere
![]()
Og når så også oplevelsen stod mål med
forventningerne - så er det ik' så ring' endda
![]()
118 km er allerede langt oven i kilometer noteringen i Lunden
En oplevelse rigere -
Julle
![]()
Og har du et godt billede -
så send det endelig til Julle - så kommer
det også på hjemmesiden ![]()
Og
her er så lidt film fra
Lille Lam
![]()