23
cykler (og lidt flere Fossiler
) myldrede ind i Lunden
(med afstand
)
Tina havde lavet en herlig tur til VestFyn
På kortet kan du se hvor det var vi var da vi var på Fyn
![]()
Jeg nåede at runde 281 km
på triptælleren - i strålende sol - med herlige Fossiler
Nedenfor har du lige lidt billeder fra turen
Kaffe-
strækkeben- sparkedæk- og ryge-pause lige efter Vejle

Frokosten
blev indtaget i det skøneste omgivelser ved
Føns Strand
![]()

Skal
der ikke være en is-pause -
jo-da ![]()
Og den havde vi på havnen i Assens
En
tak til Tina (med stående
applaus
) for en herlig
tur
Jo-jo - vi sagde pænt tak og farvel til hinanden på rastepladsen Skærup
Hjemturen er der ikke meget at skrive om - vi
trillede stille og roligt nordpå
![]()
En oplevelse rigere
![]()
