
Super rundvisning på TV2
Østjylland - med kaffe/te og kage
![]()

Vi
startede med at se og høre hvordan en "normal" dag former sig
Og det var mens vi sad og hyggede os med te/kaffe og kage
![]()
Vi overværede også nyhederne "live" - spændende
Og så var det tid til rundvisning - og vi startede i garagen
Lyder måske kedeligt - men det var det ikke
Her fik vi et indblik i hvad der skal til, når de går i marken
![]()
Multi-studiet
- her kan de optage flere forskellige udsendelser - dog ikke på én gang
![]()
Og i hele "optage-området" er der en speciel lyd
Og det skyldes bl.a. den helt specielle lyddæmpende beklædning på væggene
Her er der ikke meget rumklang
Og se lige et loft - der er lys og lamper over det hele
Og ikke én eneste jeg ville have hængende over spisebordet
![]()
Bag enhver mand står en - nej-nej - ikke en kvinde
Men derimod et team af medarbejdere der styrer "det hele"
Lyd, lys, kameraer, tid, indslag - alt der skal til for at få en harmonisk udsendelse
Hvis man er til knapper - så er det her jobbet
![]()
Og
hvad kan vi så forvente i de næste nyheder - jamen det er jo Svenne
![]()
Så jeg kan da anbefale at se TV2-Ostjylland senere i dag
2 spændende timer gik hurtigt for 30 Fossiler der havde taget imod Carstens
indbydelse
Stor tak til Carsten for et rigtig godt arrangement
![]()
En oplevelse rigere ![]()

Derfor skal du også lige tilmelde dig til Carsten Pape - Mail - eller telefon 2323 4129 - senest 25. oktober
De
seje kører selvfølgelig på motorcykel
Vi andre kører i bil ![]()
Vi kører fra Lunden kl. 18.00 - men du kan naturligvis også køre direkte:
TV2 Østjylland, Skejbyparken 1, 8200 Århus N - kl. 19.00
Rundvisningen varer ca. 2 timer - og så er der kaffe/te og kage bagefter
Det er gratis - og det er inklusive rundvisning og kaffe/te og
kage - foreningen betaler ![]()
Det er ikke kun for medlemmerne - du er meget velkommen
til at "medbringe" din mand/kone, kæreste, far/mor, barn, barnebarn
![]()
Men under alle omstændigheder vil vi gerne have din
tilmelding - hvor mange du deltager med - og hvor du kører fra
(og eventuelt om du kan have nogen med - eller om du ønsker kørelejlighed)
Et tilbud du ikke kan sige nej til - tilmeld dig med det
samme til Carsten ![]()
| Deltagerliste - TV2-Østjylland - Onsdag, den 4. november kl 19.00 | ||||
| Kører fra og til | Navn | Navn | Navn | Navn |
| Lunden | Carsten Pape | x | ||
| Them kl. 18.00 | Julle | Bente | Knud Vase | Aage |
| Lunden | Kirsten | |||
| Lunden | Annie | Søren Blaabjerg Poulsen | ||
| Lunden | Pia | Kjeld Asbjørn | ||
| Lunden | Tina | |||
| Kører selv | Birgith | Ole P | x | x |
| Kører Selv | Hanne | Svenne | x | x |
| Kører selv | Allan | x | x | x |
| Lunden | Henning | |||
| Kører selv | Thøger | |||
| Kører selv | Filip Engsig | |||
| Kører selv | Jørgen Hejlesen | |||
| Kører selv | Mette | Søren | ||
| Kører selv | Dorthe K | Anders J | ||
| Kører selv | Lars Dam | |||
| Lunden | Bent Graversen | |||
PS: Hvis der et tomt felt - så er der også en plads til dig
![]()
På gensyn den 4. november
Carsten Pape
![]()