Vi
er godt nok privilegerede at bo lige i det skønneste MC-Område
![]()
Selvom vi "bare" skulle ud og have en gang stegt flæsk og persillesovs
så kan man komme ud på nogen af de bedste MC-veje
![]()
Og Carsten havde da også fundet dem
![]()
Jeg
tror vi var 15 m/k'ere der mødte op i Lunden
Og da Finn landede (allerede kl. 18.04) - satte vi næsen op efter stegt flæsk
![]()
Og vi kom både over og under den næsten færdige motorvej da vi slog et smut
op omkring Øster Bording - og ned ad Odinsvej - og forbi Funder Stationsby
Næste "omvej" var til Hjøllund - og dér lettede vi så - med kurs mod Vrads
inden vi rundede Torup Sø og Hampen Sø - og landede i god ro og orden på A13
![]()
Bare
rolig - ingen billeder af savlende og smaskende fossiler
![]()
Til gengæld et herligt stemningsbillede af rygerklubben
som nød en smøg - en and - og en flot-flot solnedgang
![]()
Skulle jeg lige fortælle, at der var op til flere der var misundelige på mit
italienske bagdæk ![]()
Men ellers gik snakken lystigt om badminton, Polen, crocket, sangsiler, flade
batterier - bl.a. ![]()
Turen hjem foregik traditionen tro i spredt uorden - nogle var til rådyr - andre
ikke
Også tillykke til Flemming - der fik fødselsdagsmiddag - og til Aage - der
ikke fik ![]()
En oplevelse rigere ![]()
