I skal da lige have et par billeder fra vores Sø-tur, som
Frits havde lavet
![]()

Og
havde han sørget for Kaiserwetter - YES
![]()
Formiddagspausen holdt vi ved Fiskerhusene ved Tange Sø
.
.
.
.
.

Snakken
gik lifligt mens vi nød madpakkerne ved Tjele
Langsø
![]()
.
.
.
.
.
.
Ved
Søbadet ved Fussing Sø var der
helt proppet med badenymfer
![]()
Men når vi ikke kunne få det næstbedste
Så fandt vi da bare det
bedste sted at holde vores eftermiddagsstop
![]()
.
Stor tak til Frits
for en super tur på super
mc-veje
![]()
.
.
En oplevelse rigere
![]()
Julle
![]()
Lørdag
d. 2. maj kl. 10:00 tager vi en lille rundtur (144 km) til
søerne nord for Silkeborg,
så vi er godt forberedte til når sommervejret rigtig sætter ind. ![]()
Det er tidligt på året
og der er ikke mulighed for at
proviantere undervejs,
så medbring det du har brug for i form af madpakke og drikke
![]()
Turen køres ikke i
regnvejr.
Vi starter ud fra
Lunden og allerede efter 38 km gør vi stop første gang ved
Fiskerhytten ved Tange sø.

Næste stop gør vi når vi har passeret Universitetet i
Foulum og efter 71 km kørsel
er nået frem til Bigum søbad ved Tjele Langsø.

Næste sting bringer km tælleren op på 94 km og vi er
nået frem til søbadet ved Fussing Sø.

Endelig kører vi over
Ulstrup og Gjern
retur til Silkeborg, hvor vi skilles efter samlet 144 km
![]()
Frits
![]()