Sø-tur - Lørdag, den 2. maj 2026 - kl. 10.00

I skal da lige have et par billeder fra vores Sø-tur, som Frits havde lavet

Og havde han sørget for Kaiserwetter - YES

Formiddagspausen holdt vi ved Fiskerhusene ved Tange Sø

.

.

.

.

.

Snakken gik lifligt mens vi nød madpakkerne ved Tjele Langsø

.

.

.

.

.

.

Ved Søbadet ved Fussing Sø var der helt proppet med badenymfer

Men når vi ikke kunne få det næstbedste

Så fandt vi da bare det bedste sted at holde vores eftermiddagsstop

.

Stor tak til Frits for en super tur på super mc-veje

.

.

En oplevelse rigere

Julle

 

 

 

 

 

Oprindelig indbydelse

Lørdag d. 2. maj kl. 10:00 tager vi en lille rundtur (144 km) til søerne nord for Silkeborg,
så vi er godt forberedte til når sommervejret rigtig sætter ind.

 

Det er tidligt på året og der er ikke mulighed for at proviantere undervejs,
så medbring det du har brug for i form af madpakke og drikke

 

Turen køres ikke i regnvejr.

 

 

 

 

.

.

 

 

 

Vi starter ud fra Lunden og allerede efter 38 km gør vi stop første gang ved Fiskerhytten ved Tange sø.

 

Næste stop gør vi når vi har passeret Universitetet i Foulum og efter 71 km kørsel er nået frem til Bigum søbad ved Tjele Langsø.

 

Næste sting bringer km tælleren op på 94 km og vi er nået frem til søbadet ved Fussing Sø.

 

Endelig kører vi over Ulstrup og Gjern retur til Silkeborg, hvor vi skilles efter samlet 144 km

.

Frits