Vi mødtes ved Lunden næsten os alle 14 der kom til Marie's
skønne sommerhus v. Fjellerup.strand
Da vi ankom var det dejligt at se at "Klaver Tyt" Hans Erik
Møller - og Eva også var ankommet
Efter
Janne's indkøb af møre bøffer samt pølser, blev til beredt af mange utrolig
dygtige kokke ![]()
Marie havde fået hjælp af Eva og Hans Erik med salat,
hjemmebagte boller og nye skrabede kartofler.
Dette fyrstelige måltid blev indtaget i den smukkeste
aftensol i hundrede år sammen diverse væsker til at smørre sangstemmen med
![]()
Efter at have sunget bl.a. "Danmark nu blunder den lyse
nat", "Venskab" og "Love me tender",
vandrede vi til stranden og mod aftensolen, der gik i sænk over Kattegats vande
- Smukke scenerier
Desserten var is og skøn hjemmebagt chokoladekage
![]()
Herefter tog vi afsked med dem der måtte hjem samme aften.
Vi andre tog et glas rødvin mere - inden vi gik pænt i telt-seng og snorkede
(rytmisk naturligvis
)
Efter morgendukkert og kaffe - sadlede vi op .
STOR tak til Marie - Det er dejligt at synge i Sangsilerne.
Du kan se og downloade billederne ved at gå ind på linket:
https://goo.gl/photos/wofYcJxEDqsv1Pmi9
BMWendlig hilsen Jens Bondemand![]()