
6
Fossiler indtog og nød Samsø i fulde drag
Og kom vi hele øen rundt - YES
![]()
Vi startede med at køre nordpå til Nordby
Her nød vi en lokal formiddagsting - og kørte
HELE gadekæret rundt
![]()
Og så var det tid til den skønneste udsigt fra
Ballebjerg
![]()
.
.

Frokosten
nød vi hos Søster Sidevind
Her kunne vi bl.a. nyde en ægte
Samsø-kartoffel-mad
![]()
Det foregik i "Besser" - og
her ligger "Morgan-museet"
også
Vi maåtte dog nøjes med denne ene Morgan
Og så ellers trykke næserne flade mod ruden
![]()
.


Selv
sydspidsen af Samsø nød vi
Her ved Vesborg Fyr
![]()
Og se lige udsigten
Turen sluttede i
Tranebjerg
Med en eftermiddagsting på "Den
gule Parasol"
![]()
Ahh det passer ikke - vi sluttede
med at tage færgen hjem fra Sælvig
![]()
Tak for en herlig tur som Flemming og Carsten stod for
En
oplevelse rigere - Julle
![]()

Vi kører ad små veje til
Hou færgen som sejler
kl. 9.30
og sejler retur fra Samsø kl. 18.15
Du skal
selv
booke disse tider
![]()

Det er en
heldagstur så tag lidt vådt og tørt med i
topboksen.
På turen samsø rundt stopper vi et
sted, hvor man kan købe frokosten
![]()
- lige som der vil være en del stop
på turen rundt bl.a. ”Morgan Museet”
I tilfælde af
regnvejr vil turen blive
aflyst 1 – 2 dage før
på sms listen.
Obs-NB - Færgebilletten kan afbestilles 24 timer før, og man vil
kunne få pengene![]()
Spørgsmål - ring da gerne 2220 4313
![]()
Flemming og Carsten![]()