Vi
har før lavet ture til danske Slotte og
Herregårde - 2026 er ingen undtagelse
![]()
Og i år er målet Rosenholm Slot
- sådan lidt nord/øst for Århus
Vi lægger ud i Lunden kl. 10.00
- og triller stille og roligt østpå
![]()
Vi har selvfølgelig et Pitstop
på vejen - og det sker ved hyggelige Pøt Mølle
Hjemturen er næsten så direkte
som det er muligt - men vi siger selvfølgelig "Pænt farvel"
Husk
at fylde godt op i Topboksen
Der er ikke noget værre når man trænger - og der ikke er noget
![]()
Vi fortsætter ad de mindre veje hele vejen til Rosenholm

Der
er rundvisning på slottet
kl. 12.30 - og det vil vi da
gerne ![]()
Men det koster - ca. 160,- kr - pr. næse
Jeg er ikke sikker på at vi
kan få frokost - måske i "Blomster og Café"
![]()
Det er der vi parkerer - og køber vores billetter
Men ellers har du jo i Topboksen
![]()
Hjemturen foregår i et "hug"
- men vi siger selvfølgelig "Pænt farvel"
![]()
(PS - Turen køres ikke i regnvejr)
På gensyn i Lunden - søndag, den 05.07.2026,
kl. 10.00 - fuldt tanket (i hvert fald halvtanket
)
Julle
![]()