
11
Fossiler nød en herlig Pre-Løvfaldstur i det Midtjyske
![]()
Vi var faktisk 12 i Lunden - men
Bondemanden var der kun for at
prale
![]()
Herlige snoede veje - først sydpå
Og her havde vi så vores første pitstop i
skoven tæt på Vinding
![]()

Vi
trillede stille og roligt videre - denne gang nord-øst-på
Det bød jo så at vores andet pitstop var ved
Knudhule
![]()
Og Frits havde jo lovet solskin
- og det fik vi så
Hvad du ikke lige kan se - det blæste en "Pelikan"
![]()

Nu
var vi nord for Silkeborg
Og vi fortsatte vestpå -
indtil ramte Hinge Søbad
![]()
Her havde vi sidste pitstop - super hyggeligt
Tak til Frits for et rigtig
godt "initiv"
![]()
En oplevelse rigere - Julle
![]()
Lørdag er der mulighed for
at køre med på en tur i solskin,
hvor vi ser på noget der ligner 100 lokale km.
Her kører vi ud og ser på, hvordan det står til med
naturens farveskifte
![]()
Der er afgang fra Lunden kl. 13.00
- hvorefter vi kører omkring Vrads, Salten, Ry, Gl. Laven, Gjern, Grønbæk og
Hinge Sø ![]()
Husk at tage kaffe og en småkage
med til de par stop vi os undervejs
![]()
Frits
![]()
