Pre-Løvfaldstur - Lørdag, den 11. oktober - kl. 13.00

11 Fossiler nød en herlig Pre-Løvfaldstur i det Midtjyske

Vi var faktisk 12 i Lunden - men Bondemanden var der kun for at prale

Herlige snoede veje - først sydpå
Og her havde vi så vores første pitstop i skoven tæt på Vinding

 

 

Vi trillede stille og roligt videre - denne gang nord-øst-på

Det bød jo så at vores andet pitstop var ved Knudhule

Og Frits havde jo lovet solskin - og det fik vi så
Hvad du ikke lige kan se - det blæste en "Pelikan"

 

 

Nu var vi nord for Silkeborg
Og vi fortsatte vestpå - indtil ramte Hinge Søbad

Her havde vi sidste pitstop - super hyggeligt

Tak til Frits for et rigtig godt "initiv"

 

 

En oplevelse rigere - Julle

 

 

 

Oprindelig indbydelse

Lørdag er der mulighed for at køre med på en tur i solskin, hvor vi ser på noget der ligner 100 lokale km.
Her kører vi ud og ser på, hvordan det står til med naturens farveskifte

Der er afgang fra Lunden kl. 13.00 - hvorefter vi kører omkring Vrads, Salten, Ry, Gl. Laven, Gjern, Grønbæk og Hinge Sø

Husk at tage kaffe og en småkage med til de par stop vi os undervejs

Frits

Kan være et billede af træ, vej og natur