Tro
det eller ej - vi var skam et mindre pænt
selskab der mødte op i Lunden
![]()
På vejen ind til Lunden var temperaturen +5
graders celsius
![]()
Men det var straks lunere da vi sluttede hele
+ 7 graders celsius
![]()
Men bortset fra det - så fik vi noget
rigtig god Kvik-kørsel
Og selvfølgelig helt uden uheld
![]()
Vi
startede 10 mand høj ud i
Lunden
* I Dollerup kørte den første hjem
* Lige før Hjarbæk kørte den anden hjem
* Efter Hjarbæk kørte den tredje hjem
Og så blev vi væk fra hinanden - 2 gange
![]()
Men vi blev skam samlet igen (efter noget omkørsel ved noget vejarbejde
)
Jamen vi fik som sagt også kørt noget rigtig dejlig "swing-swing"
- tryk bare på billedet
![]()
Holdt
vi nogle gode lange pauser - NO
Når vi kørte kunne vi sagtens holde varmen
Så korte - men hyggelige pitstop
![]()
Tryk på dette billede og se Jens Valdemars "MIX" fra turen
Således oplevet
Julle
Kvikrunden
er turen hvor vi ikke ræser - men kører kvikt
![]()
Men også turen hvor vi stort set ikke
kommer på landevej
Vi kommer på alle de veje som bare swinger og
swinger
![]()
Og så kommer vi også til at pitstoppe nogle herlige steder
Første pitstop er i Dollerup Bakker
- husk at have lidt vådt og tørt i Topboksen
![]()
Men
vi skal jo også have noget at spise
![]()
Og på havnen i Hjarbæk kan
man få noget at spise - og en herlig udsigt
Det kunne fx være den frokost du har med i Topboksen
![]()
Turen til Hjarbæk er "bare" til at varme dækkene op
Hjemturen er straks lidt hårdere
- det må vi jo leve med
![]()
Så vi holder også et velfortjent pitstop på
en lille skov-parkering - her kan du nyde resterne fra
topboksen ![]()
Vi
slutter vores Kvikrunde nede på Papirfabrikken
Mon ikke også vi trænger
til det ![]()
Husk at tjekke dæktrykket -
mit er fx 2,4 bar på forhjulet - og 2,9 bar på baghjulet -
så kører det
![]()
På gensyn i Lunden søndag, den 30.04. 2023 kl. 10.00 -
fuldt tanket
![]()
Julle
![]()