
Sikke
en påskedag at tage på
motorcykeltur
![]()
Og i dag stod den på
kvikrunden
7 Fossiler / Missiler skulle
lige have banket rusten af køreegenskaberne
![]()
Og når solen så skinner fra en skyfri himmel kan det ikke være bedre
Da
vi havde varmet op via
paradisvejen og Melbjergvej/Bakbjergvej kom vi på
Højkolvej
![]()
Det er jo vejen mellem Salten og Gammel Ry
Og her spottede vi en
der stod og tog billeder i et af svingene
Det var jo så Jan Hamann der
stod klar til at fotografere os
![]()
Og se lige billederne
der kom ud af det
![]()
Uden
mad og drikke står dækkene ikke ordentligt fast
![]()
Så da vi nåede Slaggård
Banke flyttede vi lidt guf fra topboksen til mawsen
![]()

Frokosten
indtog vi på havnen i Hou
Og eftermiddagspausen ved
Klostermøllen
![]()
Nu skal du jo ikke snydes for
lidt film fra turen
Så når du klikker på det sidste billede får du en lille filmstump
![]()
Altså - fik vi varme i
dækkene - YES
![]()
En oplevelse rigere
Julle
![]()
Flere har spurgt mig om vi slet ikke skal have en Kvikrunde i 2022 - og
det
skal vi selvfølgelig ![]()
Vi
lægger ud i Lunden kl. 10.00
Og så gentager vi (næsten) succesen fra 2020 - vi skal nemlig til
Hou
![]()
Vi holder 3 pitstop:
Formiddagsting på Slaggård Banke
(her kan du nemlig få det du selv medbringer)
Frokost på Havnen i Hou
(medbring selv - eller nyd fx en pølse
)
Eftermiddagstingen indtager vi ved
Klostermøllen (du vælger selv hvad du kunne tænke dig fra
Topboksen)
Hvad
er det nu lige "Kvikrunden"
går ud på
Jamen på denne herlige "swingtur"
kører vi lidt kvikt ![]()
Det betyder så også, at du skal være øvet eller måske
meget øvet motorcyklist
Ellers får hverken du eller de andre deltagere rigtig noget ud af turen
Men bare rolig - vi ræser ikke - vi kører
kvikt ![]()
Jeg skal nok fortælle hvordan vi kører, når vi mødes
Det er nemlig lidt anderledes
end normalt ![]()
Når
du klikker på billedet, kan du se hvordan det
var i 2019
![]()
Så glæd dig til en tur, hvor vi swinger "kvikt"
på de herligt snoede veje i det Midt/Øst-jyske
![]()
Selvom det jo godt kan være lidt køligt
på denne årstid
Så behøver du altså ikke pakke
dig helt ind
Du skal nok få varmen når vi swinger
![]()
På gensyn søndag, den 17.april - kl.
10.00 i Lunden (selvfølgelig fuldt tanket
)
