I
dag skal vi opleve, hvor godt det er i
vores nærområde
![]()
Og det skal vi bl.a på Klosterlund Museum
Her vil du komme til at opleve, hvordan det var - "i
gamle dage"
![]()
Som du kan se på deres hjemmeside - så er det
ikke helt gratis
Men vi støtter da gerne dette
herlige lille lokale museum
![]()
Du kan købe lidt "foder" derude - men også nyde din madpakke
På
selve turen vil du også
opleve, hvor godt det er i
vores nærområde
![]()
Turen er på 3 x 40 km - så
tid til at nyde de enkelte
sting
Og tid til at nyde vores
pitstop
![]()
Vi kommer ikke meget på
landevej - vi vil sno os rundt
- hele tiden
![]()
Som sagt - tag gerne lidt GUF med i Topboksen
Du skulle jo nødig gå sukkerkold
![]()
(PS - Turen køres ikke i regnvejr)
På gensyn i Lunden kl. 10.00
![]()
Julle
![]()