
Syv
friske Fossiler drog tilbage i tiden - til Hjerl Hede
![]()
Turen foregik på små og mellemstore veje (veje uden midterstribe)
Og vores formiddagsting fik vi ved Karup Å
Nærmere bestemt i
Jyllands Hjerte
![]()
Vi
fulgte stort set Karup Å hele vejen indtil vi drejede fra lige før Skive
Og så ellers over til Hjerl Hede
(kun et lille bitte stykke
med grus
)

Vi
var hele Hjerl Hede rundt
Og inde i alt - og det var da
en oplevelse - af de gode
![]()
Her er vi inde i vandmøllen
PS - Alle kom ind til Pensionistpris
(altså undtagen Søren
)
Frokosten
indtog vi også på Hjerl Hede (fine stykker
smørrebrød
)
(Det er der ikke noget billede af - de er jo spist
)
Så efter en 3 timer - var det tid at starte cyklerne op igen - og sætte kursen sydpå
Vi
sagde pænt farvel til hinanden i Sunds
Selvom min GPS er sat til at undgå grusveje
- så kom vi alligevel på 4 km
af dem
Men vi overlevede - men sådan var vejene vel også -
tilbage i tiden
![]()
En oplevelse rigere - Julle
![]()
Velkommen til Årets Hyggeligste
tur til "Da Farfar var ung"
![]()
Så
er dagen kommet hvor Fossilerne drager tilbage til "Gode
Gamle Dage"
![]()
Ahh - det er jo nok helt tilbage til hvor
Farfar var ung
Vi skal simpelthen en tur til Hjerl Hede
![]()
Vi lægger ud i Lunden kl. 09.00
Og så skal vi nordvestpå
Vi laver et "formiddags-kaffe-pitstop" lige op og ned af Karup Å
Og
så stiller vi cyklerne - ifører os traveskoene - og indtager
Hjerl-Hede
![]()
Det koster 95,- kr. at komme ind - dog kan vi som pensionister gøre det for 75,- kr.
Du kan både spise din medbragte madpakke - men også spise i restauranten
Jeg regner med at vi bruger omkring 3 timer
- vi skal da have noget for pengene
![]()
Hjemturen foregår også på de halvsmå veje - vi skal jo også
nyde vores motorcykler
![]()
Vi laver et sidste pitstop i Isenvad
- siger pænt farvel - og triller tilbage til Silkeby
![]()
På gensyn i Lunden fredag, den 11. august 2023, kl. 09.00 - fuldt tanket
Julle
![]()