Hjarbæk - MC-Om-Dagen - 22. april 2026

Jamen jeg var jo nødt til at dæmpe lyset lidt på dette billede

For det første skinnede solen jo fra en skyfri himmel
Og for det andet - så er det ikke alt vi snakkede om, der kan tåle dagens lys

Spøg til side - vi havde vores formiddagsstop i Grønhøj
Og her nød lige et par "onsdags-snegle"

Og så gik turen ellers videre til Hjarbæk - denne gang til lystbådehavnen

Vi startede fra Lunden kl. 11.00 - og landede igen i Silkeborg kl. 15.00 - jo-jo

 

 

Som du nok kan forstå, så tog vi os rigtig god tid

130 km på 4 timer - så ja - der var virkelig tid til hyggen

 

 

 

Vores næste pitstop var ved Dollerup bakker

Ingen is - men "Giflerne" kunne da sagtens bruges

Vi sluttede turen på P-pladsen ved LIDL i Silkeborg

Og sikken en tur - det er sådan en dag man bør køre en motorcykeltur
Tak til Frits - for et godt "INITIV"

 

En oplevelse rigere

Julle