Jamen
jeg var jo nødt til at dæmpe lyset lidt på dette billede
![]()
For det første skinnede solen jo fra en skyfri himmel
Og for det andet - så er det ikke alt
vi snakkede om, der kan tåle dagens lys
![]()
Spøg til side - vi havde vores formiddagsstop i
Grønhøj
Og her nød lige et par "onsdags-snegle"
![]()
Og så gik turen ellers videre til Hjarbæk
- denne gang til lystbådehavnen
![]()
Vi startede fra Lunden kl. 11.00 - og landede igen i Silkeborg kl. 15.00 - jo-jo

Som
du nok kan forstå, så tog vi os rigtig god tid
130 km på 4 timer - så ja -
der var virkelig tid til hyggen
![]()

Vores
næste pitstop var ved Dollerup
bakker
Ingen is - men "Giflerne"
kunne da sagtens bruges
![]()
Vi sluttede turen på P-pladsen ved LIDL i Silkeborg
Og sikken en tur - det er sådan en dag
man bør køre en motorcykeltur
![]()
Tak til Frits - for et godt
"INITIV"
En oplevelse rigere
![]()
Julle
![]()