Termometeret
på motorcyklen viste hele 7,5 grads varme
da jeg kørte hjemmefra ![]()
Men den stiger jo
betragteligt når man møder alle de andre Fossiler inde i Lunden
Og vi endte med at være 16 cykler og 18
Fossiler da vi lettede anker ![]()
Det er en ordentlig flok at holde styr på - men
det havde Frits ![]()
.
.
Et herligt pitstop - med
fuld sol og læ for den lidt friske vind
Og temperaturen var da også klart over 10 grader ![]()
Blev der sparket dæk
- YES ![]()
.
.
Og
så kom vi til turens højdepunkt
(nede ved havnen i Hjarbæk) - Frokosten ![]()
Jamen vi hyggede og guffede til den helt store
guldmedalje - sammen med ca. 4 millioner
Hjarbæk-Myg ![]()
Og solen - jamen den skinnede da på os alle
.
.
Dollerup
Bakker var egentlig ikke turens sidste
pitsstop - men herefter blev vi alligevel spredt for alle vinde
Så der bleve sagt pænt farvel - og på gensyn - en anden gang
Tak til Frits
(og alle andre) for en herlig forårstur til Hjarbæk ![]()
.
.
En oplevelse rigere ![]()
Julle ![]()

Med afgang fra Lunden søndag, den 4. maj kl. 10.00, er der en
forårsudflugt til Hjarbæk.![]()
Vi kører via Karup,
Grønhøj og
Mønsted op til Hjarbæk, hvor
vi holder frokost stop med den medbragte
madpakke
Her er der toilet og bænke/borde og tid til at sparke dæk, med en
flot udsigt over fjord og havn.![]()
Vi kører retur ned i igennem Finderup,
Dollerup og
Vinderslev, for at tage afsked
i Sinding.
Turen foregår via en række småveje, og er samlet set på 120 km
Turen køres ikke i regnvejr.![]()


Frits
![]()