Forårsudflugt til Hjarbæk - søndag, den 4. maj 2025 - kl. 10.00

Termometeret på motorcyklen viste hele 7,5 grads varme da jeg kørte hjemmefra

Men den stiger jo betragteligt når man møder alle de andre Fossiler inde i Lunden
Og vi endte med at være 16 cykler og 18 Fossiler da vi lettede anker

Det er en ordentlig flok at holde styr på - men det havde Frits

.

.

Første pitstop var i Grønhøj

Et herligt pitstop - med fuld sol og læ for den lidt friske vind
Og temperaturen var da også klart over 10 grader

Blev der sparket dæk - YES

.

.

Og så kom vi til turens højdepunkt (nede ved havnen i Hjarbæk) - Frokosten

Jamen vi hyggede og guffede til den helt store guldmedalje - sammen med ca. 4 millioner Hjarbæk-Myg

Og solen - jamen den skinnede da på os alle

.

.

Dollerup Bakker var egentlig ikke turens sidste pitsstop - men herefter blev vi alligevel spredt for alle vinde

Så der bleve sagt pænt farvel - og på gensyn - en anden gang

Tak til Frits (og alle andre) for en herlig forårstur til Hjarbæk

.

.

En oplevelse rigere

Julle

.

.

.

Oprindelig indbydelse

Med afgang fra Lunden søndag, den 4. maj kl. 10.00, er der en forårsudflugt til Hjarbæk.

Vi kører via Karup, Grønhøj og Mønsted op til Hjarbæk, hvor vi holder frokost stop med den medbragte madpakke
Her er der toilet og bænke/borde og tid til at sparke dæk, med en flot udsigt over fjord og havn.

Vi kører retur ned i igennem Finderup, Dollerup og Vinderslev, for at tage afsked i Sinding.

Turen foregår via en række småveje, og er samlet set på 120 km

Turen køres ikke i regnvejr.

Luftfoto af Hjarbæk - Hjarbæk Borgerforening u/n - Ubrugt

 Frits