Nyd lige billederne fra
vores tur til Harzen i både sol - regn - og sne
![]()

Vi
startede med det skønneste vejr
på vejen til Harzen
Og nød frokost på rastepladsen Harburger
Berge ![]()
Vel
ankommet til vores "hotel"
Hvis jeg husker rigtigt så havde det noget med
brandvæsenets ejendom
![]()
Næste
morgen var det rigtig regnvejr

Men
det er jo ikke noget problem
![]()
Rigtige Fossiler har altid en løsning
Så vi tog da bare bussen fra
Hahnenklee til Goslar ![]()
Og da vi nåede Goslar - så
skinnede solen fra en skyfri himmel
![]()
Var
det regnvejr - igen - ja-da-da
![]()

Men
klog af skade - så tog vi cyklen
- denne gang til det gamle Øst
![]()
Et smut forbi en motorcykelforretning
Og så ellers ind til Werningerode
og se på attraktionerne
![]()

På
vejen tilbage til det gamle Vest - stoppede vi lige ved
den gamle grænse
Og en tur til Harzen uden et besøg på
Torfhaus - det går ikke
![]()
På
vejen fra Torfhauf til Altenau måtte vi lige stoppe og
forevige os selv
![]()
Jamen
alting har en ende - også regnvejr
![]()
Så på vejen mod Dannevang nød vi solen i fulde drag
En oplevelse rigere
![]()
