Gourmet-tur - lørdag, den 12. juli 2025 - kl. 10.00

Gourmet-turen blev en helt anden end annonceret

Lige pludselig lovede de decideret regn ude ved Norsminde
Så derfor blev vi hurtigt enige - "
Vi kører ikke i regnvejr"

Så vi satte kursen vestpå - og havde vores første pitstop ved Brunkulslejerne

Her snuppede "vi" - Jens P - Jørn - Jens V - Kirsten -  og Julle vores formiddagskaffe

 

 

Nu var vi ellers blevet enige om ikke at køre i regnvejr

Ikke desto mindre fik vi en ordentlig skylle - af ca. 1. sekunds varighed

Se bare den lille film her

 

 

Vi ankom dog sikkert til vores Gourmet-sted - "Restaurant  Søgaarden" ved Sunds Sø

Her var der det fineste menukort - så det var lige om at bestemme sig

Og maden - den var helt i top - og betjeningen - den var helt i top

Så det er virkelig et sted, hvor det er værd at komme igen

 

 

Turen sluttede med eftermiddagspause ved Bølling Sø

Igen et herligt sted - og også her med udsigt over en sø

Og selskabet - det var altså også helt i top

Tak for et rigtig godt selskab - på en lille hyggelig Gourmet-tur

 

En oplevelse rigere

Julle

 

Oprindelig indbydelse

 
Årets Gourmet-tur går til Fiskehuset i Norsminde

I 2024 fik vi lækre Pandekager - i år står den jo så på en fiskeanretning

Vi triller stille og roligt ud ad Lunden kl. 10.00
Og så står den på herlige (mindre østjyske) veje - hele vejen til Norsminde

På turen gør vi lige holdt ved Slaggaard Banke

 

Prøv lige at se dette billedet

Gourmet-turen er måske turen hvor du inviterer din partner med
En herlig motorcykeltur - og en pragtfuld frokost - i skønne omgivelser

Jamen vi både starter og slutter med velkendte veje
Men jo længere østpå vi kommer - des mindre chance er der for, at du har været der før

Hjemturen er lidt kortere - men har selvfølgelig et pitstop - på grusparkeringen ved Ravnsø

Lige før vi når Silkeborg siger vi pænt velbekomme - og på gensyn

En oplevelse - både for sind, sjæl og mavesæk

På gensyn i Lunden lørdag, den 12.07.2025 - kl. 10.00 - Fuldt tanket

Julle