Gourmet-turen blev en
helt anden end annonceret
![]()
Lige
pludselig lovede de decideret regn ude ved Norsminde
Så derfor blev vi hurtigt enige - "Vi kører ikke i regnvejr"
![]()
Så vi satte kursen vestpå - og havde vores første pitstop ved Brunkulslejerne
Her snuppede "vi" - Jens P - Jørn - Jens V - Kirsten -
og Julle vores formiddagskaffe
![]()
Nu
var vi ellers blevet enige om ikke
at køre i regnvejr
Ikke desto mindre fik vi
en ordentlig skylle - af ca. 1. sekunds varighed
![]()
Se bare den lille film her
Vi
ankom dog sikkert til vores Gourmet-sted - "Restaurant
Søgaarden" ved Sunds Sø
![]()
Her var der det fineste menukort - så det var lige om at bestemme sig
Og maden
- den var helt i top - og
betjeningen - den var
helt i top
![]()
Så det er virkelig et sted, hvor det er værd at komme igen
Turen
sluttede med eftermiddagspause
ved Bølling Sø
![]()
Igen et herligt sted - og også her med udsigt over en sø
Og selskabet
- det var altså også helt i top
![]()
Tak for et rigtig godt selskab - på en lille hyggelig Gourmet-tur
En oplevelse rigere
![]()
Julle
![]()
Årets
Gourmet-tur går til
Fiskehuset
i Norsminde
I 2024 fik vi lækre Pandekager - i år står den jo så på en
fiskeanretning
![]()
Vi triller stille og roligt ud ad Lunden
kl. 10.00
Og så står den på herlige (mindre østjyske)
veje - hele vejen til Norsminde
![]()
På turen gør vi lige holdt ved Slaggaard Banke
Prøv
lige at se dette billedet
![]()
Gourmet-turen er måske turen hvor du
inviterer din partner med
En herlig motorcykeltur - og
en pragtfuld frokost - i
skønne omgivelser
![]()
Jamen vi både starter og slutter med
velkendte veje
Men jo længere østpå vi kommer - des mindre chance er der for, at du har været
der før ![]()
Hjemturen er lidt kortere - men har selvfølgelig et pitstop - på grusparkeringen ved Ravnsø
Lige før vi når Silkeborg siger vi pænt
velbekomme - og på gensyn
![]()
En oplevelse - både for sind, sjæl og mavesæk
![]()
På gensyn i Lunden lørdag, den 12.07.2025 - kl. 10.00 - Fuldt tanket
Julle
![]()