Jamen vi kom vidt
omkring - Skandinavien - Østeuropa - Alperne - og Toscana
![]()
Det
tog lidt tid at komme på plads - vi må jo erkende, at vi er
"Fossiler"
![]()
Men så tog Tina
ellers over med et herligt tilbud til dem der havde
lyst til at besøge Norge
Og sikken en tur hun lige har "strikket" sammen -
et sandt overfødighedshorn
Så hvis du ikke lige ved hvad du skal lave i
uge 29 - så ved du det nu
![]()
Læs alt om turen her i Tinas indbydelse

Og
så tog Bondemanden ellers over
med billeder og fortællinger om sine ture til
Norge i
1990 (singletur) - Billedkavalkade fra Toscana
i 2017 - og ikke mindst Litauen
![]()
Man kan altså næsten ikke vente med at tage af sted -
uanset om man er på 2 eller 3 hjul
Så masser af inspiration til
også at prøve vejene udenfor Dannevang
![]()
Julle
rundede aftenen af med lidt TIPS og TRICKS - altså hvad han
har erfaret på sine udlandsture
![]()
Og det var alt fra - Hvilke tanker bør man gøre sig
inden man sadler op
Hvor vil jeg (altså
dig) synes det er
rigtig sjovt at køre
Altid huske - aldrig glemme - "øv dig" - inden
du tager af sted (kørekursus - MC-Gymnastik)
Og så er det også en god idé at cyklen er i
perfekt stand - så den også
kan klare turen
Jo-jo - en "spændende"
aften - om mulighederne i det store udland
![]()
En oplevelse rigere
![]()


Velkommen
til en aften hvor vi fokuserer på mulighederne
udenfor den danske grænse
![]()
I Tur-udvalget laver vi jo (for det meste) ture rundt i Dannevang
Men vi har skam også tit været udenfor det midtjyske Søhøjland
![]()
Så hvis du går og har en lille drøm
om også selv at prøve det
(eller bare vil høre om mulighederne)
Så vil vi denne aften fortælle lidt om vores oplevelser fra
dér hvor luften er lidt tyndere
![]()

Vi
vil påstå at jo længere du
kommer - des større bliver
oplevelsen ![]()
Ahh - det er selvfølgelig en sandhed med modifikationer
der er jo også meget hyggeligt ved Rørbæk Sø - eller Djursland - eller
![]()
Om ikke andet så er oplevelsen helt
anderledes
Og det er den oplevelse vi gerne vil dele med
dig ![]()
Selvfølgelig
skal cyklen altid være i orden
![]()
Men når du virkelig skal ud at "swinge"
- så er det ekstra vigtigt
Nye dæk - nye bremser - nyt batteri - rigtigt dæktræk - velsmurt kæde -
jamen listen er lang
![]()
Og hver gang du tanker - så tjekker
du lige at alt er som det skal være
For når sikkerheden er i højsædet - så kan du
også nyde området, vejene og hygge med "gutterne" m/k
![]()

Nu
sidder du måske og tænker på, at der jo er "pokkers
langt" ![]()
Så vi vil også komme med vores erfaringer for turen "frem
og tilbage"
Men mulighederne er mange - så bare rolig
![]()
Vi
vil jo vove at påstå at det er oplevelser som
alle kan og bør prøve - også
dig ![]()
Du skal selvfølgelig have gjort dig klart hvad det er
du forventer
Men så er det ellers "bare"
med at finde den tur (og område) som du gerne vil opleve
![]()
Som sagt - så bliver det en aften hvor vi vil fortælle dig om vores
erfaringer
og de muligheder der er udenfor den danske grænse
![]()
Vi
vil krydre aftenen med både film, billeder og egne oplevelser
Og MC-Fossilerne vil være vært med
Kaffe og Kage
Så alt i alt - en hyggelig aften
med "Gutterne" m/k
Klik på billedet - og få en
lille forsmag på aftenens oplevelser
![]()
På gensyn onsdag, den 17. januar 2018 kl. 18.30 i Medborgerhuset
Tina - Bondemanden - Julle
Tur-Udvalget
![]()