Sikken
en lørdag - man burde jo køre en tur på sin motorcykel
![]()
Nu var det jo ikke ligefrem kvantiteten
der var fremherskende da vi mødtes i Lunden
Til gengæld skortede det ikke på kvaliteten
![]()
Så der var god plads da Knud, Allan og jeg indtog vores frokost - med udsigt
over Hald Sø
![]()
Vejene
var faktisk rigtig gode - hele
vejen - selvom man kunne frygte
en masse grus
Specielt efter alt det vand vi har fået hele vinteren
Men selv skovvejen i
Dollerup Bakker var super
![]()
Se selv det lille klip (ved at trykke på billedet)

Så
vi trillede ad de små hyggelige veje
over til El-værket ved Tange Sø
![]()
Jamen der var da masser af vand - men ikke noget kritisk
Så vi havde positive tanker
om at vandstanden ved Svostrup Kro
også var nede på et fornuftigt niveau
Og det var det da også
![]()
Jeg kan da kun anbefale at
tage en tur på cyklen - og komme ud at opleve
det gode vejr (nu det er kommet
)
Så slipper man også for at sidde foran fjernsynet

Lørdag,
den 21. marts, kl. 11.00 er der "Tyvstart"
på sæsonen 2020
Vi starter fra Lunden -
Hundekoldt - men i
strålende sol
![]()
Og der vil være mandtal,
når vi mødes i Lunden - højst 10 deltagere
Så kommer der flere - så bliver de sidste sendt hjem igen
![]()
Spøg til side -
bliver vi mere end 10 - så deler vi os
Og når vi mødes - så hilser vi på hinanden -
med afstand
Vi kan sagtens hilse pænt på hinanden
- uden
at være i fysisk kontakt
![]()
Turen - er en hygge tur - rundt om Hald Sø - Tange Sø - og se vandstanden ved Svostrup
Nu er det jo altid godt at have noget med i
Topboksen - og på denne tur - også en
madpakke
![]()
Madpakken vil vi nyde med udsigt
over Hald Sø - Kaffen ved Tange Sø
Vi ser gerne at motorcyklen også er
nypudset - ellers ingen krav
![]()
På gensyn i Lunden - Lørdag, den 21. marts, kl. 11.00

PS - OBS - NB: Denne lørdag er jo også værd at fejre - det er første dag efter Forårsjævndøgn