Vi
var bare 2 som drog af sted - men hvilke to
![]()
Se bare disse herlige cykler udenfor Hindu-templet i Brande
.
.
.

Velankommen
til Brande parkerede vi cyklerne lige ved torvet
Og så var det lidt sjovt at se, hvordan kunstnerne arbejdede
Nogle af dem var stadig
lidt svære at se, hvad det ville ende med
Andre var kommet længere og lignede noget - for alvor
Vi sluttede med en lækker grillpølse inde vi trillede Home again
.
.
.
.
.
Hvert
år er der Street Art for alle pengene i Brande
![]()
Vi har været der flere gange - men aldrig
når kunstnerne er i gang
Det råder vi bod på - det foregår nemlig her i weekenden
![]()
Så er lille trille-rulle-tur
ad små veje
Endda med en overraskelse
undervejs ![]()
Tag lidt med i Topboksen - selvom du kan købe frokosten i Brande
Så hvis du ikke har andet for - så:
På gensyn i Lunden kl. 10.00
![]()
Julle
![]()