10
cykler og 11 Fossiler var klar til en
efterårstur
Se lige billedet - Julle er fuld af løwn
- han lovede - ingen sol - ingen vand - masser af vind
![]()
Der var ikke en sky på himlen - og der var ikke en vind der rørte sig
Men når det nu ikke kan være anderledes - så nød vi formiddagskaffen ved
Rørbæk Sø
![]()

Er
der noget bedre end et vejsidestop - ude i "no-where-land"
![]()
Jamen så længe man er blandt gode venner
- og med kaffe på kanden
så er det faktisk ikke så ringe endda
![]()
Nå - vi skulle bare strække benene inden sidste sting til Bork

Her
ude vestpå kom der dog lidt sus i skørterne
![]()
Men vi sad midt i solen og nød alt godt fra
Havnekiosken
Blandt andet en Høker Bajer
fra Hancock ![]()
Mætte
og veltilpasse trillede vi lige forbi Bork
Vikingehavn
![]()

Første
stop på vejen hjem var ved Skjern Å
![]()
Og minsandten om der ikke var mere i termokanden
Så med en herlig udsigt og og lidt sparken dæk - kan det ikke være bedre
![]()
Sidste
stop på turen var ved Harrild Mølle
(Der er ikke nogen vandmølle længere
)
Men der var lakridskonfekt
- og det er heller ikke så ringe endda
![]()
Lakrids er godt for kolesteroltallet - men ikke for blodtrykket
Rødvin er der til gengæld ikke
noget dårligt ved - overhovedet
Læs bare Erik Skovenborgs bog "Vin og Helbred"
(med tryk på helbred
)
Vi
sagde pænt farvel - og på gensyn næste gang
Erik og jeg fulgtes ad - ad de små veje - som bl.a. bragte os igennem Ejstrupholm
Og det bragte os også til Kræmmermarked
(gad vide om man godt må køre
igennem sådan et
)
.
Tak for godt selskab
En oplevelse rigere
![]()
Julle
![]()
Er der virkelig nogen der kan finde på at lave en
224 km lang tur i oktober
![]()
Ja selvfølgelig - vi skal have testet Aerodynamikken på vores motorcykler
Hvis
ellers vestenvindsbæltet viser sig fra sit bedste
så kommer vi til at teste vindskærmen
på turen ud til Bork Havn
![]()
Og på turen ud kommer vi stort set ikke
på landevej
Det gør vi til gengæld på turen hjem
Så her sætter vi os med rank ryg - og
bliver blæst hjem igen
![]()
Som du kan se på kortet så har vi et par pit-stop på turen ud - så lidt kaffe/te og en ostemad i topboksen vil gøre godt
Der ligger nogle spisesteder på Bork Havn - og
har de åbent - så spiser vi der
Hvis
ikke - så spiser vi madpakken fra topboksen
![]()
Så en tur med modvind og medvind
- en fyldt topboks - en fyldt benzintank - og og varme i håndtagene
![]()
Hvis det regner bliver vi
hjemme foran fjernsynet ![]()
På gensyn i Lunden den 9/10 - kl. 10.00 - fuldt tanket
Julle
![]()