Jamen
det er jo en fornøjelse at køre med MC-Fossilerne
![]()
"10-hvertilfald" 25 cykler
var med på Æbleskiveturen med Tina som "Førerhund"
Og det gjorde hun jo rigtig godt - selv vejret
var i top denne sene oktoberdag
Herligt sådan at opleve det midtjyske søhøjland i efterårsfarver
![]()
Jeg fik ikke lige taget så mange billeder - men det kan du måske råde bod på
Bare send dem til Julle
![]()
Og
mens vi hyggede os på motorcyklerne - så var der jo
nogen der gjorde klar til vi kom tilbage
![]()
Kan jeg huske Ea, Ege, Bondemanden, Hans Dam og Ole P -
herligt at vende tilbage til Gløgg og Æbleskiver
![]()
Og eftermiddagens program var jo: "Den overkørte" - den Længstkørende - og
støvlekast
Og nedenfor har jeg plukket lidt på "Fjæsen"
Lillelam
stod på sidelinjen og filmede da vi lige kom forbi
Og som Hans skriver: "Godt at se, at vi Fossilerne holder
god afstand til den
forankørende" ![]()
(Klik på billedet - så kan du se de 2 film Lillelam optog)
Alt
går ikke som præsten prædiker - for som Carsten skriver:.
"Den
overkørte æbleskive" gik velfortjent til "Brødrene
gebis
Dam" ![]()
.
.
.
.
.
Kilometer
konkurrencen blev vundet af
Filip med 17.984 km
![]()
Gennemsnitskonkurrencen blev vundet af Kurt
me 8.479 km
(gennemsnittet for deltagerne var 8.489 km)
Jo-jo - en herlig dag - og har du billeder - så send dem endelig
.
.
En oplevelse rigere
Julle
![]()