Æbleskiveturen
var virkelig en succes
![]()
14 grader (varme) - tørvejr - og en herlig rute rundt i det midtjyske
Det var der så 20 Fossiler
som gerne ville deltage i
![]()
Og her kan du så se hvor det var vi var
![]()


Alle
fandt den P-plads der passede
![]()
Og så tog Førerhunden (Christian)
ellers ordet
Han lovede at vi kom til at køre på lækre små
krøllede veje
![]()
Og det viste sig også at holde stik
Han lovede også et stille og roligt tempo -
det holdt også stik
![]()

Stor
ros til alle 20 Fossiler - vi
holdt rigtig godt sammen
![]()
Når du klikker på billederne får du et par filmklip fra turen
Det første er fra vejen mellem Salten og
Gl. Ry
Det andet er fra vejen ned mod Laven
I
Voel holdt vi et velfortjent
(meget kort) pitstop
![]()
.
.
.
.
Og
så landede vi alle sikkert i Lunden
![]()
Klar til at indtage både Æbleskiver og
Gløgg ![]()
.
.
.
.
Den overkørte Æbleskive blev (meget velfortjent) givet til
Mette Kloppenborg (madmor
)
.

Længste antal km i 2023 tilfaldt Erik
Schnedler
.
Gennemsnittet ramte Aage Iversen
.
Støvlekastkonkurrencen blev vundet af Frits
Lauridsen
.
En oplevelse rigere
![]()
Julle
![]()