Et
herligt tilbageblik på Fossilernes 20-års
jubilæums generalforsamling
![]()
Og har du også nogle billeder som du vil dele - så send dem til Julle og RedakSøren
Og her har du så en mindre pæn forsamling
![]()
Det
var jo så også her vi markerede RedakSøren
ca. 17 år har han stået for vores klubblad - godt gået
![]()
12 m/k'ere stiftede i sin
tid MC-Fossilerne den 22. marts 1997
![]()
Tilstede fra den gang var: Ole P - Bondemanden - Peter Just - Ea - Peter Mikkelsen
Og
i så prominent klub som MC-Fossilerne har der selvfølgelig
altid været en formand
Hele 4 har varetaget det ærefulde hverv:
Peter - Esben - Preben - John
![]()

Sangsilerne
underholdt med et herligt potpurri
![]()
Krydret med både Sopran og Bas

Ervind
og Ole gav os lige deres version af "klubliv"
![]()
Og uden "mesterkokkene" går det slet ikke
Jamen det er vel kun én ting at sige -
Uhmmmm ![]()
Tak til Mette og Co
En oplevelse rigere ![]()

Oprindelig indbydelse til Generalforsamlingen